Monday, March 28, 2016

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua penggemar dan pembaca novel yang saya kasihi. Disebabkan adanya usaha-usaha dari pihak yang tidak bertanggungjawab menciplak dan mencuri hasil tulisan saya untuk mengaut keuntungan maka saya tidak akan memaparkan apa-apa informasi berkenaan novel-novel yang telah saya tulis selama ini.

Jutaan terima kasih kepada insan-insan pembaca novel saya yang sangat setia yang mana telah menyalurkan informasi ini kepada saya. Saya tak akan mengampunkan anda malah tidak juga menghalalkan perbuatan anda yang tidak bertanggungjawab ini.

Saya akan kembali dengan buah tangan yang baru tidak berapa lama lagi. Saya doakan anda semua sihat sejahtera dan masih menggemari tulisan penulis-penulis tempatan yang asli terus dari hati.

Semoga berjumpa lagi, assalamualaikum.

Blingblings Stories

6 comments:

  1. Assalam...saya prnh bc tulisan2 awak bbrp taun lps...saya nk tnya mcmna saya bole dptkan buku2 tersebut...

    ReplyDelete
  2. welcome back sis...setia menunggu kesudahan din & natasha...

    ReplyDelete
  3. Patutla kak bling tak tulis lagi rupanya ada yang ciplak tak bertamadun sungguh

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah kak bling dan ada, dah lama menunggu cerita din & natasya.....kalau blh beli online bgtahu ye

    ReplyDelete
  5. Kak blinggggg.....wlcm bck...hrp kak bling blh bg abes citer hat lama2 na

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum kak bling.
    suka tgk ada update

    ReplyDelete